Рекламный блок

Здесь может быть ваша реклама!
Главная » 2-КУРС

Абайдың эстетикалық көзқарасы [Философия]

Абай Құнанбаевтың арнайы эстетикалық трактаттар жазбағаны белгілі. Әйтсе де, данышпан ақын-композитордың шығармаларынан әсемдікке, сұлулыққа деген эстетик. талап-талғамын айқын аңғарамыз. Өйткені, елінің, халқының қамын жеп, жоғын жоқтап, мұңын мұңдап өткен ақынның ескен ортасынан, туған жерінен, жер, ел тағдырынан, салт-дәстүрінен, тарихынан, енері мен мәдениетінен сырт, жақсысына сүйінбей, жаманына күйінбей өмір сүруі мүмкін емес. Абай балалық шағынан бастап поэзияның мол мұрасының ішінде өсті. Қазақ үлгісіне Түсірілген шығыстың атақты дастандары мен қиссаларын, бәйіт пен ғазелдерін, аңыз-әңгімелерін, сол сияқты қазақтың төл ертегілері мен жырларын, айтыстары мен шежірелерін, өлеңдері мен әндерін алдымен шешелерінен естіп, айлар бойы ауылдарына келіп жатып кететін ақындар мен жырауларды тыңдап, үлгі өнеге, тәрби

Подробнее... Комментарии (0)  

Ежелгі Шығыс және Антикалық философия. [Философия]

Адамға бетбұрыс Сократтың философия туралы ілімдері .
Ерте грек философияның жүйелік принципі (Аристотель, Платон)
Философия ежелгі шығыс елдерінде б.з.д. 1 мыңжылдықтың ортасында ежелгі үнді қытай елдерінде пайда болды. Ежелгі Шығыс философиясы тарихи философиялық процесте дербес өзіндік ерекшелігі бар бағыт. Ол сол аймақтың діні, мәдениетімен байланысты. Ертедегі философияның қалыптасуы екі түрлі проблема төңірегінде өрбіді.
1. аспан, ай, күн, жер осылардың шығу тегі байланысы.
2. адамгершілік адамдар арасындағы қарым – қатынас.
Философия қашанда олардың, себептерін іздестіреді. Әрине, оны екі түрлі – материалистік және идеалистік тұрғыдан түсіндіруге болады. Ол - өз алдына жеке проблема.
Ежелгі Шығыс философиясының көне түрі үнді философиясы ол брахманизмге оппозициядан басталады. Б.э.д 7 – 6 ғасырларда брахманизм ішінен джайнизм және буддизм пайда болады осы бағыттардын негізінен үнді елінде 4 – кастаға бөлінді.
Әскери (кшатрий)

Подробнее... Комментарии (0)  

Шәкәрім ‘‘жан” туралы [Философия]

Жоспар
Кіріспе
Негізгі бөлім:
1. Қазақтың бес арысының бірі – Шәкәрім.
2. Шәкәрім ‘‘жан” туралы.
Қорытынды

Подробнее... Комментарии (0)  

ФИЛОСОФИЯ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ [Философия]

Мазмұны
ЖОСПАР......................................................................................................
КІРІСПЕ........................................................................................................
НЕГІЗГІ БӨЛІМ.............................................................................................
ҚОРТЫНДЫ.................................................................................................
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ..................................................................................

Подробнее... Комментарии (0)  

Философиялық даналық және адамзат қоғамының дамуы [Философия]

Мазмұны

I Кіріспе………………………………………………………..……......….……...3

II Негізгі бөлім...... ………………………………………..…………....…...…4-14
а) Қазақ философиясының даналық үлгісін жасаушы.....................................4-7
ә) Философияның қоғамдық құрылымға көзқарасы.......................................7-10
б) Жырыулар мен ақындар поэзиясындағы даналық және адамзат қоғамының дамуы.................................................................................................................10-14
III Қорытынды.....……………………………………………………….........….15

IV Қолданылған әдебиеттер ………………………...................…………….…16

Подробнее... Комментарии (0)  

Ортағасырлық батысеуропалық философия [Философия]

Орта ғасырдағы теологиялық философия деп Европада V-XV ғасырларда таралған философиялық бағытты атаймыз, онда жоғарғы жаратушы ретінде құдайды, ал қоршаған орта оның туындысы. Осы кезеңде қоғамның рухани өмірінде үстемдік етуші дін болды. Ортағасырлық батысеуропалық философияның басты мәселелерінің негізі құдай болмысының дәлелі, сенім мен ақылдың ара-қатынасы адам жанының мәңгілігі болды. Антикалық философияға қарағанда орта ғасырдағы ойлау стилі теологиялық болды, яғни әлемді жаратушы ғарыш емес, құдай болды. Ортағасыр философтарының идеялары теологиялық ойға негізделді. Білімділіктің, зиялылықтың орталығы христиан дінінің шіркеуі болды. Шіркеу-мемлекет ішіндегі мемлекет, яғни көптеген мемлекеттік функцияларды атқарды. Философия теологияға қызмет етті. Онтологиялық мәселе-жаратылу идеясы, креационизм болса, ал гносеологияда христиандық аян идеясы орын тапты. Ортағасырлық батысеуропалық философиясы басты екі негізгі идеяға сүйенді: барлық заттың бастамасы шындық пен туындылық. Ортағасырлық батысеуропалық философиясында үстемдік етуші дүниетаным христиандық болды. Ортағасырлық теологиялық философияның көрнекті өкілдері: Тертуллиан Карфагендік (160-220), Аврелий Августин (354-430), Боэций (480-524), Ұлы Альберт (1193-1280), Фома Аквинский (1225-1274), Ансельм Кснтерберийлік (1033-1109), Пьер Абеляр (1079-1142), Уильям Оккам (1285-1349), Николай Отрекурлык (ХІVғ.)

Подробнее... Комментарии (0)  

Орта ғасырдағы батыс философиясы [Философия]

Құлиеленушілік қоғам күйреп, оның орнына Батыс Еуропа елдерінің қай-қайсысында да феодалдық қоғамдық қатынастар қалыптасып, христиан дінінің кең етек алып, тарауына байланысты «шіркеу әкейлері» мен «пұтқа табынушылар» философиясының арасындағы мәмлеге келмес күрестің өрбу деңгейіне байланысты ортағасырлық философияны негізгі үш кезеңге бөліп қарастырады. Біздің заманымыздың II ғ. бастап, алғашқы христиандық ойшылдардың ілімдерін жинақтап, кейін алолегетика (қорғау) деп аталып кеткен

Подробнее... Комментарии (0)  

Орта ғасырдағы араб және түркітілдес философиясы [Философия]

Араб және түркітілдес философиясы. Орта ғасырларда дамып, гүлденген араб және түркітілдес философиясы туралы әдебиеттер баршылық, дегенмен де ол әлі толық зерттелген.жоқ. Бүгінгі таңда шығыс мәдениеті мен философиясы, өркениетті әлемдік деңгейге рухани мәдениеттің бар саласына белсенді әсер етіп үлкен үміт арттырып отыр. Бұл еуроцентристік теориялардың жалпы әлемдік универсализмге ие бола алмай тұйыққа тірелген шағын көрсетіп отыр.

Подробнее... Комментарии (0)  

“Өмір философиясы” адам туралы [Философия]

Жоспар
1.Кіріспе................................................................................................3
2.Негізгі бөлім:
Уақыт пен өмір...............................................................................4
А.Бергсонның «Шығармашылық талпыныс» ағымы.................8
Ф. Ницшенің моральдық ілімі (өмір философиясы)..................11
3. Қорытынды......................................................................................13
4. Пайдаланылған әдебиеттер............................................................14

Подробнее... Комментарии (2)  

Мемлекет-саяси жүйенің маңызды элементі [Философия]

Ж О С П А Р:
1. Кіріспе бөлім
«Мемлекет» сөзінің мағынасы
2. Негізгі бөлім:
a) Мемлекеттің функциясы, белгілері мен типтері
b) Азаматтық қоғам мен құқықтық мемлекет
3. Қорытынды бөлім
Қазақстандағы сайлау жүйесі қалай өтеді?

Подробнее... Комментарии (0)  

1 2 3 ... 13 14 »

наш опрос

Оцените мой сайт

Всего проголосовало: 326

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0