Рекламный блок

Здесь может быть ваша реклама!
Главная » 2-КУРС » Философия

Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам

Орта ғасыр және Қайта өрлеу философиясы [Философия]

1. Ортағасыр философиясы термині
2. Ортағасырлық Батыс және оның Ортағасырлық Шығыстан ерекшелігі
3. Ортағасыр философиясының қалыптасуы мен дамуы, негізігі сатылары, негізгі мәселелері және негізгі бағыттар.

Подробнее... Комментарии (0)  

Основные направления Западной философии 20-ого века. [Философия]

СОДЕРЖАНИЕ

ФИЛОСОФИЯ ХХ ВЕКА 3
ФИЛОСОФИЯ КАК НАУКА: ПРОБЛЕМЫ НАУЧНОЙ РАЦИОНАЛЬНОСТИ В СОВРЕМЕННОЙ ФИЛОСОФИИ 5
ФРЕЙДИЗМ И НЕОФРЕЙДИЗМ 12
ФИЛОСОФИЯ ЧЕЛОВЕКА: ЭКЗИСТЕНЦИАЛИЗМ 16
СПИСОК ИСПОЛЬЗОВАННОЙ ЛИТЕРАТУРЫ 20

Подробнее... Комментарии (0)  

Батыс Еуропа философиясы [Философия]

Құлиеленушілік қоғам күйреп, оның орнына Батыс Европа елдерінің қай-қайсысында да феодалдық қоғамдық қатынастар қалыптасып, христьян дінінің кең етек алып, тарауна байланысты «шіркеу әкейлері» мен «пұтқа табынушылар» философиясының арасындағы мәмлеге келмесе күрестің өрбу деңгейіне байланысты ортағасырлық философияны негізгі үш кезеңге бқліп қарастырады. Біздің заманымыздың II ғасырына бастап, алғашқы христьяндық ойшылдардың ілімдерін жиынтықтап, кейін алолегетикалық (қорғау) деп аталып кеткен діни-философиялық бағыт пайда болады.Негізгі өкілдері: Юсин Мученик (100-167 ж.ж.), Тациан (2 ғ. Екінші жартысы), Тертуллиан Квинг Септимий Флоренс (160-222ж.ж.) т.б. Олар өз ілімдерінде христиан дініежелгі грек философиясы сияқты жалпы адамзат алдында тұрған маңызды да күрделі мәселелерді көтеріп, оларға ежелгі грек философтарынан гөрі тереңірек, ауқымды және ұғымдырақ жауп береді, сондықтпан да оларды христиан дініне сенбейтін билеушілер мен ғалымдардың сынауы негізсіз деген пікірді басшылыққа ала отырып, жаңа грек философиясынның орнына басатын христиандық діни-философия жасауға бар күштерін салды. Барлық нақтылықтың денесі бар. Құдай—нақтылық. Демек,құдайдыңда денесі бар. Жалпы нақтылықтың уақыттық бастамасы жоқ(Тертуллиан). Осы тұрғыдан апологеттер платоншылар мен гносиктердің тән және жан туралы ілімдерін сынға да алады.

Подробнее... Комментарии (0)  

Қазақ философиясы [Философия]

Ағартушылық Батыс Еуропа елдерінде XVIII ғасырда дүниеге келді. Өкілдері жоғарыда айтылғандай француз философы Вольтер (1694 - 1778), неміс философы И.Г.Гердер (1744 – 1803) т.б. Бұл Батыс Еуропада феодалдық құрылым тоқырауға тіреліп, зиялы қауымның дамуға жаңа бағыт ціздеген кезі болатын. Ағартушылар мақсаты жоғарыда айтылғандай – сауат ашу, білім тарату. Әрине бұдан келіп Батыс елі ХҮІІІ ғасырда сауатсыз болды деген пікір тумаса керек. Ол кезде сауаттылар да, ғалымдар да болды. Бірақ олар тек үстем тап өкілдері еді. Олар мен қалың халық арасындағы алшақтық орасан болатын. Халық тегіс сауатсыз болғандықтан ағартушылар сол қалың елді, бұхараны сауаттандырып, көзін ашпақ болды. Сондықтан, олар қоғамдық-саяси ойдың қалыптасуына кезінде тиімді әсер етті. Егер ҮХІІІ ғасырдың аяғында Ұлы Франция революциясы «Бостандық, теңдік, бауырластық» деп ұранмен көтерілген болса, оның бірден-цбір түрткісі болған ағартушылар, француз философтары еді.

Подробнее... Комментарии (0)  

Философская антропология в 20 веке [Философия]

Содержание

Введение

К вопросу о развитии философской антропологии
Исторический обзор отношений психологии и философии
Систематизация вопроса
К вопросу о методе

Основные понятия философской антропологии
Две фундаментальные антропологические категории: действие и происшествие
Об аристотелевском различии между поэзией и практикой
Действие как самоопределение
Самоопределение и самоосуществление
Антропология Гельмута Плеснера как возможное основание философско-религиозной антропологии.
Философская антропология Арнольда Гелена в ее отношении к философско-религиозной проблематике.

Литература

Подробнее... Комментарии (0)  

Антропология -адам туралы ілім [Философия]

Адам туралы ілімнің мән-мағынасын ашпастан бұрын, антропология сөзінің мағынасын ашып алған дұрыс. Сонымен, anthropos-адам және logos-ілім, сөз деген мағынаны білдіреді.Табиатттың жоғары және ең жетілген перзенті ретіндегі адамға көз-қарас, адамды тану табиғаттың құпия сырларын ашуға мүмкіндік береді, өйткені адам атқаратын қызметтердің табиғи бірлігіне табиғаттың барлық күштері қатысады.
Антропология адамды оның бастапқы мәні ретінде көріп шұғылданады. Оның мақсаты-жалпы адамзаттық психология емес,жекелік сипаттағы адамың ерекше болмысы сияқты адамның әдеттегі болмысы. Антрополгия өмірдің қайталанбас белгілерін –дененің құрылымын,нәсілін, мінезін, рухани өмір мәдениетін айқындайтын тәсілдердің біріне айналды.
Философия тарихы адамның мәні жайыдағы түрліше ой-пікірлерге толы. Осы тұрғыдан алғанда, адам проблемасы мен философия ғылымы құрдас десе де болады, өйткені философияның өзі сонау көне замандардағы ойшылардың адам жөніндегі , оның дүниеде алатын орны мен атқаратын қызметі туралы ой-толғауларынан туған.

Подробнее... Комментарии (0)  

Антропология [Философия]

План

1. Введение
2. Определение антропологии.
3. Разделы антропологии.
4. Методы исследований в антропологии.
5. История развития антропологии.
6. Используемая литература

Подробнее... Комментарии (0)  

Білім мəні мен маңызы [Философия]

Жоспары
1. Білім – жалпыадамзаттық құбылыс
2. Білім - əлеуметтік қажеттілік
3. Білімнің жүйелілігі
4. Білім-педагогикалық процесс
5. Қазіргі заман білім жүйесін реформалаудың негізгі бағыттары

Подробнее... Комментарии (0)  

Абай дүниетанымындағы құндылықтар жүйесі [Философия]

Жоспар
1.Кіріспе
2.Негізгі бөлім
Абай шығармашылығының рухани болмысы….......................................4
Ақынның қоғамдық құрылымға көзқарасы.............................................8
Абай философиясы....................................................................................12
4.Қорытынды.................................................................................................18
5.Пайдаланылған әдебиеттер тізімі...........................................................19

Подробнее... Комментарии (0)  

В каком отношении философия превосходит науку, искусство и религию [Философия]

Содержание
Введение…………………………………………………………………………..2
1. Философия и наука………………………………………….…………..4
2. Религия и философия……………………………………………………9
3. Философия и искусства…………………………………………..……13
Заключение……………………………………………………………………….15
Список литературы………………………………………………………………16

Подробнее... Комментарии (0)  

« 1 2 ... 4 5 6 7 8 ... 11 12 »

наш опрос

Оцените мой сайт

Всего проголосовало: 326

Статистика



Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0